Ga naar een goeie kapper, die kan dit heel goed voor je doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
De vraagsteller wil weten hoe, daar geef je geen antwoord op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah echt hè
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand kan zijn eigen haar toch niet knippen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft het niet per se te knippen, misschien heeft hij/zij al kort haar en wil diegene weten of 'ie het ook zo kan krijgen. :)
Amadea
12 jaar geleden
Het kan ook dat je moeder of zus handig is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja maar toch lijkt het me inderdaad ook handig als je eerst naar de kapper gaat.. Die heeft er het toch het meeste verstand van denk je niet?
Je kroeshaar moet dan eerst ontkroest worden. aangezien het een kort koppie is en je haar vrij snel groeit moet je het dus regelmatig bij laten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet hoe je kapsel er nu uit ziet. ik raad je aan om naar een afrokapper te gaan. die weten precies wat ze met kroeshaar aan moeten en hoe je dit resultaat kunt bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je haar kunnen laten straighten of relaxen. (weet het verschil eigenlijk niet)
En aangezien je weer uitgroei krijgt en die pas mag bewerken over 6 weken, zou ik het om de week bijwerken met een stijltang.