Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Ga naar een goeie kapper, die kan dit heel goed voor je doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
De vraagsteller wil weten hoe, daar geef je geen antwoord op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah echt hè
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand kan zijn eigen haar toch niet knippen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft het niet per se te knippen, misschien heeft hij/zij al kort haar en wil diegene weten of 'ie het ook zo kan krijgen. :)
Amadea
12 jaar geleden
Het kan ook dat je moeder of zus handig is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja maar toch lijkt het me inderdaad ook handig als je eerst naar de kapper gaat.. Die heeft er het toch het meeste verstand van denk je niet?
Je kroeshaar moet dan eerst ontkroest worden. aangezien het een kort koppie is en je haar vrij snel groeit moet je het dus regelmatig bij laten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet hoe je kapsel er nu uit ziet. ik raad je aan om naar een afrokapper te gaan. die weten precies wat ze met kroeshaar aan moeten en hoe je dit resultaat kunt bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je haar kunnen laten straighten of relaxen. (weet het verschil eigenlijk niet)
En aangezien je weer uitgroei krijgt en die pas mag bewerken over 6 weken, zou ik het om de week bijwerken met een stijltang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding