Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke haarverf dekt het meest grijze haren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
25.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat vrouwen grijs haar willen verven. Als je grijs haar goed verzord en een mooi kapsel hebt dan is het zoooo mooooi. En geverfde vrouwen hebben altijd die lelijke uitgroei en na een week zie je dat al. Welke kleur ze ook nemen je blijft het zien Bij mannen vinden mensen het normaal en mooi, maar vind bij vrouwen ook. Heb zelf ook grijze haren tussen mn donkeren haren en t word steeds lichter elke jaar en ik vind het veeeeeel mooier dan dat zwarte haar wat ik altijd had. Veel zachter gezicht

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is niet echt een speciaal merk wat extra veel grijze haren dekt.

Het grootste probleem met grijze haren is dat als je het donker verft de uitgroei erg goed te zien is.
Dit probleem heb je niet als je het licht kleurt.

Waar je wel voor moet uitkijken is dat het echt een "verf" is en geen "spoeling". Spoeling dekt namelijk geen grijze haren, en spoel je er met 4-6 wasbeurten weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

een lichte kleur!
Zo zie je bij uitgroei het verschil minder. In zwart zie je grijze haartjes dus heel goed, terwijl je ze in blond minder goed ziet!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alhoewel grijs haar ook heel mooi kan zijn, kiezen veel mensen toch om het te kleuren.
Je kan er natuurlijk voor naar de kapper gaan.
Als je het zelf doet altijd eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Op internet heb ik goede resultaten gelezen van vrouwen die kozen voor de haarverf van het huismerk Kruidvat. Een merk is wel heel persoonlijk, en er zijn nog andere goede merken die grijze haren goed dekken bvb L'Oreal.

Op deze website vind je vele vragen en antwoorden over grijs haar, misschien heb je er iets aan :)

http://www.kapsels.net/haarvragen/hv-grijshaar.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf altijd Henna. Ik heb donker haar en de grijze haartje lichten leuk op (rood). Je kunt ook kiezen voor Henna met een kleurtje. Daarnaast is het gelijk een opkikker voor je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natuur kleur ,dus geen koper blond maar blond of geen kastanje bruin. Maar bruin enz.kleur je haar zo ruim 1 tint lichter dan je eigen haar ,en dun of poreus haar pakt meestal donkerder !het merk! wat al geschreven is succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de perfect mousse van schwarzkopf aanraden, die dekt goed. Maar meestal als je grijze haren wilt verven, moet je de verf er wat langer in laten zitten voor een dekkend resultaat. Zo ongeveer 8-10 minuten langer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt eraan wat je haarkleur is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik als kapper erg te spreken over de haarverf van Tahe. Een Spaans merk die sinds kort ook verf heeft zonder ammonia en erg goed dekt. Ze zijn in Nederland te verkrijgen via de site. Gewoon even googlen op tahe nederland. Een tube kost tussen de 6 en 7 euro of zo.
Superspul!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou meer donkere kleuren nemen want dat bedekt het grijze haar wat dacht je van zwart of bruin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
een lichtere tint is altijd beter, met een donkere kleur zal het altijd zichtbaar blijven lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding