hoe kan ik rond me kijken met mijn muis op windows vista in san a,dreas ?

Ik heb een windows vista computer en ik speel er gta san andreas op maar ik kan nietrond me kijken met de muis hoe gaat dat wel ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Doet je muis het gewoon wel (Bijvoorbeeld in het menu) ?

Zo ja, dan staat waarschijnlijk de 'Joypad' Controls aan.
Om dit te veranderen ga je naar het menu en je klikt op 'Options' -> 'Controller Setup' -> 'Configuration'

Achter 'Configuration' staat waarschijnlijk 'Joypad'. Klik hier op zodat het 'Mouse + Keys' wordt.

Ga nu terug naar de game en waarschijnlijk zul je nu wel met de muis de camera kunnen laten bewegen.