Hoe werkt een autowasstraat?

Als je een wasstraat in rijd en je kiest een programma hoe weet de was straat dat dan en als er nog een auto in komt en die kiest een ander programma om je auto te wassen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vaak is een wasstraat uitgerust met de modernste snufjes. Er bestaan verschillende wasprogramma's die geprogrammeerd staan op verschillende kaarten. Dus een wasprogramma's voor. € 7,50., €10,-, €12,50 en zo nog meerdere keuzes. De medewerker ziet aan de hand van de kaart welk programma er op staat. De wasstraat zelf is uitgerust met sensoren die precies de lengte, breedte en de hoogte van het voertuig bepalen. Zo geeft het precies aan tot hoe ver je kan rijden voordat het wasprogramma in werking gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mijn lokale Texaco staat een man bij een apparaat waar een lijstje hangt met codes erop, die codes zijn eigelijk programmeertaal voor wasbeurten. Nou die toetst hij in en dan kan je wasbeurt beginnen!