Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is penispomp gevaarlijk?

ik wil eens keer uitproberen penispomp maar hoor hier en daar dat het gevaarlijk zou kunnen zijn voor je bloedvatten enzo is dat waar of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Zonde van je geld, werkt toch niet.
Ritsuka
11 jaar geleden
En het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, grote is het allerbelangrijkste! :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Laatste hoorde ik toevallig op tv dat veel hulpmiddelen een negatieve effect hebben en vaak blijven schade veroorzaken.

Of het de bloedvaten beschadigd weet ik niet zeker, maar goed lijkt het me niet. En dan daarbij betwijfel ik of helpt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee voor een keertje is het niet gevaarlijk, mits je niet extreem gaat.
Maar het is eigenlijk zonde van je geld.
Het blijft niet langer hard... Hij wordt niet groter of dikker.
Je zal meer hebben aan een cock-ring... Dat is mijn tip.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een penispomp is DOSEERBAAR en daarop bepaalt de mate van vacuum of je te ver gaat of niet.
Ik heb begrepen dat enig vacuum de zwellichamen in je penis kan helpen de doorbloeding te verbeteren.
Als je teveel vacuum trekt , kan het gebeuren dat de klepjes in de uitgaande vaten hel ontspannen van de penis belemmeren, je bent dan te ver gegaan en een arts kan dan door bloed aftappen de penis weer in ruststand terug krijgen.Als de penis te lang stijf is, is de bloedcirculatie te gering en kan weefsel afsterven, een bekend gevaar bij priapisme, wat ook nog eens zeer pijnlijk is en het plassen bemoeilijkt, omdat de urineleider dichtgedrukt wordt.
Dus een beetje vacuum kan geen kwaad maar merk je dat je pijn begint te krijgen, stop dan.
Word je penis niet meer slap ga dan direct naar een arts toe als een koude douche of andere slapmakende activiteiten geen effect hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding