Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Zekur echt een zorgverzekering?

Ik zie van Zekur alleen maar reclame. Ik heb van deze zorgverzekering nooit eerder gehoord. En ik heb nog nooit in mijn omgeving gehoord dat iemand verzekerd is bij Zekur. Ik kan ook geen info vinden op Wikipedia. Maak me wijzer beste lezer alstublieft!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zekur is een merk van Univé. Dit merk biedt verzekeringen voor een lage premie. Daarbij zit ook een zorgverzekering. Het verschil met de andere verzekeringen van Univé is dat bij Zekur alles online wordt geregeld. Je maakt dan ook gebruik van een online apotheek, en er zit kans in dat je voor een behandeling moet reizen naar een ziekenhuis dat niet in de buurt zit (omdat de behandeling daar goedkoper is).
(Lees meer...)
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
je kan ook kiezen is iets duurder
Wil je zélf je zorgaanbieder kiezen, ga dan voor Gewoon ZEKUR Vrij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De bepaling dat medicijnen via de online apotheek besteld MOETEN worden is sinds 2016 vervallen. Je kunt nu normaal van de eigen apotheek de medicijnen betrekken (wel even controleren of de apotheek een contract met Zekur (Univé) heeft).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding