Is het zinvol om ter ventilatie je raam te openen wanneer je rolluik gesloten en kapot is?

Op de logeerkamer van ons is het koord van het rolluik afgebroken. Als je toch de kamer wil ventileren, kun je dan toch een raam openzetten of is dat onzinnig met een rolluik dat dicht/naar beneden is?

3 jaar geleden
in: Wonen
3.4K

Het beste antwoord

Helemaal onzinnig is het niet, er kan iets meer lucht binnenkomen dan bij gesloten ramen. Tenzij het een volledig luchtdicht rolluik is.
Misschien kun je het rolluik wel in daglichtstand zetten?
SimonV