Hoe kan ik de locatie vinden waardoor muizen steeds binnen komen?

Mijn ouders hebben ieder jaar rond deze tijd muizen in de garage. We hebben...voor zover wij weten...alles afgezocht, maar kunnen geen ingang vinden.

Hoe kunnen we erachter komen waar zij door binnen komen?

3 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat de garage een deur heeft. Als je deze als het donker is even geopend hebt, kunnen ze ongezien binnenkomen.
Daarnaast zul je gaatjes moeten zoeken van een potlooddikte, ze kunnen zich erg klein maken.
Als je de urinevlekken van de muizen opspoort met een UV-zaklamp, kun je zien waar ze binnenkomen.
SimonV
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Dat lampje is niet zo duur, die heb ik besteld. Ben benieuwd wat dit gaat laten zien.