Hoe vind ik een onafhankelijk expert met verstand van scheuren in de muur?

(Oude) koopwoning met scheuren in de muur. Hoe vindt ik onafhankelijk (!) advies over risico's en oplossingen, zodat niet, bij wijze van spreken, de aannemer al klaar staat.

Antwoorden (1)

Keuring vanuit Vereniging Eigen Huis. Aankoopkeuring.

https://www.eigenhuis.nl/bouwtechnische-keuring?gclid=EAIaIQobChMInvHVzbbZ6gIV2OJ3Ch3c7AF7EAAYAiAAEgJkHPD_BwE#/

Zelf ook ervaring mee gehad. Zéér nuttige informatie (heeft me behoed voor het kopen van een huis waar toch nog even 150k ingepompt moest worden (alleen muren en dak konden eigenlijk blijven staan)).