Om de hoeveel uur moet ik de motorolie van mijn zitmaaier verversen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vaak zit er een doorzichtig stukje plastic of een pijlstok waaraan je het kan zien, moet je zelf maar even timen hoelang het duurt voordat het op is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry,maar mischien heb ik de vraag wat onduidelijk gesteld.
Met verversen bedoel ik voledig nieuwe motorolie,niet bij vullen.

Antwoorden (1)

Natuurlijk afhankelijk van je model,
bij elke auto is het ook anders.

Zal rond de 100 uur zijn,
maar als je hem heel weinig gebruikt zal het officieel elk jaar zijn. Hoewel dat best wat minder vaak kan.