kan een deken op de verwarming kwaad?

als ik met me voeten op de verwarming lig is dit nogal hard, dus ik dacht ik leg er een deken op zodat het wat zachter is (fleece deken). kan het kwaad als ik perongelijk de verwarming aan laat staan met het deken, hoe groot is de kans dat hij vlam vat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3K

Het beste antwoord

Nee dat kan geen kwaad.
Tenminste:
Als jij met "de verwarming" een gewone huisradiatore bedoelt.
Als je een houtkachel bedoelt, dan kan het wel kwaad.
Maar iets op de radiator leggen is niet erg.
En hij zal ook geen vlam vatten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is veilg, de deken zal geen vlam vatten, ook al staat je verwarming hoog en vergeet je de deken.
Rieneke1