weet iemand een site waar je een foto kunt uploaden van een straat en dat hij dan herkent welke straat het is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Als in de exif van de foto een coordinaat zit, kan je hem uploaden naar panoramia van google (earth) die plaatst hem dan op de kaart en kan je zien in welke straat de foto genomen is.
Als er geen coordinaat in zit lijkt het me moeilijk om er een straat bij te zoeken, maar niet onmogelijk.

Toegevoegd na 4 minuten:
Misschien heb je hier iets aan, een antwoord op een soortgelijke vraag hier van een jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/bestaat-site-foto-bijv-uploaden.175051