hier omschreven wat je hoort:

http://www.mihog.org/anatomy/sounds.phtml

maar als je het echte geluid wilt horen kan je op youtube sound hedgehog typen. of quacking hedgehog. daar zie je meer linkjes van verschillende geluidjes die ze maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op zich maakt een egel geen geluid, tenzij het de paartijd is, en de mannetjes de vrouwtjes het hof gaan maken.
dan hoor je geknor en gesnuif.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi, alleen tijdens de sex geknor en gesnuif. Wel grappig ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie ,knort en wie snuift?
Rieneke1
11 jaar geleden
dat is niet duidelijk keesje, horen en zien vergaat je :)