Als je een eierpakket van de renspin (tegenaria atrica dacht ik) opzuigt, kan dat dan nog uitkomen in je stofzuigerzak?

ik vind steeds dode renspinnen met eierpakketten de laatste tijd.
ik word er iebel van.

Rieneke1
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Gezien de adviezen die ik op het internet lees (meteen de stofzak uit je stofzuiger halen en in een plastic zak stoppen) zou ik zeggen: ja.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de omstandigheden in je stofzuiger goed zijn (voor de eitjes dan) en ze kunnen er lang genoeg zitten, ja, dan zou dat kunnen.
Maar het kan zijn dat het te droog is, of te koel, of dat het eipakketje beschadigd is door het geweld waarmee het de stofzuiger in is gezogen.
Ben je bang: verwissel dan de zak.