Waarom heeft alleen Colgate tandpasta een dop die vastzit aan de tube?

De rest heeft allemaal irritante draaidoppen, waarover zoveel echtelijke ruzies ontstaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Het beste antwoord

Ik ken wel meer merken met een 'klikdop' (theramed bijvoorbeeld, en een paar Duitse merken), maar het is natuurlijk gewoon de keuze van de fabrikant. Best wel een slimme keuze inderdaad. als je huisgenoten hebt die moeite hebben met dopjes opdraaien.

Een draaidopje echter op een tube is goedkoper te produceren dan een vaste dop, dus de tandpasta is dan ook navenant iets duurder. Als mensen echter massaal zouden overstappen op Colgate, zouden andere merken tandpasta in een mum van tijd ook zo'n dopje hebben. en zo'n vaart loopt het niet, dus blijkbaar valt het met die echtelijke ruzies ook nog wel mee.