Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een site met particuliere huurwoningen?

in heel veel landen heb je speciale sites waar je een huis kan zoeken op basis van een aantal criteria. in engeland heb je bijv: http://www.findaproperty.com/, waar je zowel koop- als huurhuizen kunt vinden.

ik zoek zo iets maar dan voor nederland (amsterdam). ik wil geen gedoe met de gemeente of wat dan ook. ik zoek alleen een aanbod van huizen en als ik iets leuks vind en ik heb het geld, dan wil ik het kunnen huren. volgens mij zijn dat particuliere huurwoningen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hangt ook af van je (start)budget.

Directwonen kan je aan een voor jou passende huurwoning helpen. Idd soort makelaar voor huurhuizen.

Ik heb iemand geholpen met zoeken, ben bij hen uitgekomen. Ze hebben best een relatief groot aanbod, de huurwoningen kunnen (soms) wel eens iets duurder zijn als via de gemeente, maar lang niet alles!

Nadeel (voor sommigen) is wel dat je bij aanvaarding van een huurwoning (tenminste, een jaar of 4 geleden in Groningen) 3 x de huur voorhanden moet hebben: 1 x als vooruitbetalen huur, 1 x als borg voor de woning en 1 x als betaling voor Directwonen.

Succes met zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.huurwoningen.nl
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op funda.nl kan je ook zoeken op huurwoningen in heel nederland.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Er zijn een heleboel makelaars, die ook huurwoningen van particulieren in hun portefeuille hebben.
Ook bij de sociale woningbouwverenigingen zijn huizen te huur die boven de norm zijn en vrij mogen worden verhuurd (tenminste in mijn regio).
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding