Wat is de dichstbijzijnde winkel om een airsoft gun te kopen( balletjes pistool) ik woon in deventer

Er is al 7x ingebroken en de laatste keer heb ik moeten vechten met een inbreker, maar hij kon nog net weggekomen, nu wil ik iets waarvan ik ze goed mee kan afschrikken. Een echte vindt ik niet verstandig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wordt er zo vaak bij je ingebroken

Antwoorden (3)

Ik zou bestellen bij derhollander.de goede prijzen en snelle levering ook een zeer ruim assortiment
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze ook in Apeldoorn halen bij american base.. haal er dan gelijk van die ijzeren balletjes bij die komen lekker hard aan.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, likt me best komisch, maar ik heb een goeie site gevonden kijk eens op; http://www.toysdreamworld.com/catalog/index.php?language=nl het is een speelgoedwinkel waar ze ook te gekke ballethes pistolen berkopen, dus ik zou ff kijken!!!