Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel tijd zit er tussen het groeien van de bladknoppen en dat de bladeren aan de boom komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Daar zit een winter tussen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap hier de duimpjes omlaag niet zo goed. Volgens mij is dit antwoord helemaal correct. De knoppen zitten er al in het najaar en pas in het voorjaar worden het bladeren.
+1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het... Het is de waarheid...
Dank je dat er nog mensen zijn die kunnen kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als jij katjes leest ipv bladknoppen dan ben jij een kunstenaar... (kunstenmaker)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 het klopt hoor XiniX
de bladknoppen blijken als aan de takken te zitten als de blaadjes eraf vallen in de herfst...
de blaadjes beginnen in de (vroege) voorjaar te groeien... er zit dus een seizoen tussen... zo'n maand of 3, 4...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt een simpele vraag, maar het antwoord is dat zeker niet! De paardekastanje is de grote kampioen!! Deze boom groeit per seisoen maar heel kort.Hij is al sinds 2 weken uitgegroeid!!! De rest van de zomer komen er geen nieuwe scheuten meer aan. Dat betekent dat er nu al nieuwe blad en bloemknoppen in zitten voor volgend jaar!!!!Dat is pas over11 maanden!!! Rhododendron is tweede tussen de nu uitgebloeide bloemen zitten al de knoppen voor volgend jaar voorjaar!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze vraag kun je geen exact antwoord geven. Simpelweg omdat de bladknoppen aan struiken en bomen, niet allemaal op het zelfde tijd en wijze uitlopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding