een goede site om bloemen/planten te determineren

weet iemand een goede site om bloemen/planten te determineren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
5.8K

Het beste antwoord

Als je al een idee hebt in welke hoek je het moet zoeken via andere sites, dan wil je graag nog foto's zien, en die bieden die sites vaak juist niet, Biopix is dan geweldig: http://www.biopix.nl/
En deze is handig: http://www.kuleuven-kortrijk.be/bioweb/?page=guide&lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeej

Andere antwoorden (3)

www.soortenbank.nl
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet is de "Flora" nog altijd het beste boek om bloemen en planten te determineren. Misschien is er ook wel een site waar de Flora op staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus, de Flora is en blijft een zeer goed naslagwerk. Die min zul je wel gekregen hebben omdat er naar een site wordt gevraagd.