Ik heb een paar manden met aarde, waarin bloembollen zitten, hier komen kleine gaten in, waar komen die vandaan?

In ons open hokje met tuinspullen staan een paar manden met aarde, waarin bloembollen zitten. Tot onze verbazing ontdekken wij hierin kleine gaten. Waar komen die vandaan. We hebben af en toe last van muizen. Regelmatig komen hier eekhoorns. Verder worden we dagelijks bezocht door vogels.

Picture for question
3 maanden geleden
in: Tuin
Z512099
3 maanden geleden
Mogelijks van vogels die naar voedsel (insecten, zaadjes) zoeken.

Geef als eerste antwoord