Hoe kan ik gif per druppel aanbrengen in de tuin?

Ik wil graag gif per druppel kunnen aanbrengen op onkruid. Nu zijn er gif spuiten maar die brengen het breed aan. Er is ook nog zo iets als een 'selector compleet' maar die kosten meer dan 140 euro. Weet iemand hoe ik dat goedkoper kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Erna55
6 jaar geleden
Het allergoedkoopst is onkruid met wordtel en al uit de grond trekken.
Rieneke1
6 jaar geleden
Eens met Erna55. Als je echt een hekel hebt aan tuinieren, betegel de hele boel dan liever.

Antwoorden (1)

Dat kan met een pipet of een druppelteller.

Toegevoegd na 42 minuten:
Een spuitfles met spuittip lijkt mij ook wel geschikt. Daarmee werk je iets minder nauwkeurig, maar vast nog wel nauwkeurig genoeg.