kun je pure schoonmaakazijn op de moestuin bij onkruid gooien?

ik heb last van okruid en ik kan het niet met gereedschap weghalen want dat duurt extreem lang want de grond is heel hard maar ik had gehoort dat puur schoonmaak azijn onkruid dood maar ze hebben het over tussen de tegels.
Maar kun je het ook in de volkstuin gieten.
of is dat verboden of schadelijk voor mijn fruitplanten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
2.1K

Antwoorden (1)

Het onkruid gaat dood van azijn. Het andere groen in de tuin is niet meer dan onkruid maar wat we wel toestaan. Dat gaat ook dood dus