Waar kan je een Puls Boor huren voor het boren van een waterbron?

Hallo mensen,

Ik ben me aan het orienteren voor een bron in de tuin. Nu heb ik niet veel budget en heb gelezen dat de Pulsmethode, welliswaar tijdrovend is, maar wel voor de beginner te doen is.

Nu vraag ik mij af waar je een pulsboor kan huren. Heb het bedrijf Aquaquant gevonden in het westen maar ik woon in het oosten. Beetje ver naast de deur.

Hoor graag van jullie,
Robert

7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende bedrijven die een Puls Boor verhuren. Kijk op websites zoals Boels, Boerderij, Verhuurland of Verhuurmakelaar voor meer informatie over het huren van een Puls Boor.
Bronnen:
een maand geleden
Wij hebben zelf ook een waterbron laten zetten door Willem Waterbron, dit was destijds 300 euro. Daar kun je nog niet eens voor huren. Wellicht hem eens een belletje geven.
een week geleden