Ja. Als je de zaailingen topt krijg je planten die goed vertakt groeien.

Lavatera arborea 'Variegata' oftewel Bonte Boommalva is familie van het Kaasjeskruid. De plant bemint gewone zandige aarde gemengd met wat mest, een open zonnige plaats, en tamelijk veel water. Zet 'm niet eerder dan begin april met zacht weer buiten, dan spruit de Boommalva eind april uit. Meer dan een hoogte van 120 tot maximaal 150 cm kan niet bereikt worden.
Amadea