Werkt mijn korting nog?

bij een bepaalde site als je daar een plant koopt mag je een review schrijven en dan krijg je een kortingscode van 10 euro die geld alleen als je 25 euro hebt besteed en dan waar je je naam,huisnummer enz. moet invullen kan je de code intypen en je krijgt 10 euro korting.
maar het probleem is dus ik heb al iets besteld en de korting gekregen
maar die kortingscode werkt nog steeds en ik vraag me dus af.
Kan ik dat nog een keer gebruiken en is ie daar voor bedoeld
of krijg ik alsnog op het einde een 10tje meer dat ik moet betalen
of is het dat het gewoon kan en werkt en als dit het geval is wordt ik dan voor de rechter gesleept als ik het weer gebruik of gebeurt er niks en krijg ik onbeperkte korting of tenminste nog 1 keer korting

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
Ritsuka
7 jaar geleden
probeer gewoon, je merkt vanzelf of het nog werkt.

Het beste antwoord

Vreemd dat je kortingscode een 2de keer werkt, meestal werken die maar één keer. Maar ik zou zeggen: vooral gebruiken. Je kunt niet voor de rechter gesleept worden. Want als deze code maar één keer zou moeten gelden, is het simpelweg een foutje in hun systeem. Dat is dus niet jouw schuld.
Wat je zou kunnen doen, is het aangeven bij de site, dan weet je zeker hoe het zit. Of je kunt proberen nog vaker de code te gebruiken. De keuze is aan jou ;)