Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kun je doen aan rotte houten muur van een schuur?

Ik heb een rotte houten muur aan buurmanszijde (is een deel van de muur, rest is steen), hoe kan ik dit oplosen als je niet of weinig geld te besteden hebt?

Ik ben geen Lodewijk Hoekstra qua tuinieren, dus het makkelijk zijn

Toegevoegd na 4 minuten:
sorry voor spelfouten, ik bedoel het moet makkelijk zijn qua oplossen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou zoeken en vragen overal naar oude houten planken, ga eens kijken bij een slooppand, let op wat er aan de kant van de weg vaak ligt voor het oprapen : gratis mee te nemen en te gebruiken. Dat is goedkoop in huis halen, je zult iemand moeten vragen hoe het rotte hout voorzichtig te "slopen" en vervolgens te vervangen, doe het in overleg met de buurman, anders krijg je achteraf misschien problemen.

Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou naar een slopersbedrijf toegaan, nadat ik eerst de planken die vervangen moeten worden heb opgemeten, en met deze lijst zou ik daar eens opvragen wat het me kost aan materiaal. Ik denk dat het geweldig mee zal vallen als je hier een prijs hoort (mits je het natuurlijk zelf repareert).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding