Waarmee mag ik mijn onkruid verdelgen voor het rooien van aardappelen ?

Ik heb reeds spotlight plus gebruikt voor de loofdoding , maar zonder resultaat voor het aanwezige onkruid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het onkruid weg wilt hebben alleen voor het rooien van de aardappels is het misschien net zo makkelijk om het af te maaien met bijvoorbeeld een motorzeis.

Antwoorden (1)

Laat het aanwezige onkruid staan tot na het rooien, ander kan het gif in je aardappels komen.
Trek het onkruid wat al staat te bloeien er met de hand uit, voordat het zaad ervan los laat.
Is je veldje aardappels niet erg groot, haal dan al het grotere onkruid er even met de hand uit.
In een uurtje kan je best veel doen.
Alles is beter dan weer gif spuiten.