Weet iemand waar je een goede zwemtrap voor een redelijke prijs (voor aan de steiger aan het slootwater) kan krijgen?

Het liefst roestvrijstaal (RVS) met brede treden en aan de ene kant iets hoger dan de andere kant en het liefste ook erg stevig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Op markplaats is wel wat te vinden. De goedkoopste is 50 euro die roestvrijstaal is.