Hoe krijg je zwarte aanslag van je terras af?

Wij hebben naast ons zwembad een terras, gelegd met licht kleurige stenen. De meeste stenen zijn redelijk zwart aangeslagen. Ik doe elk jaar voordat de zomer begint het terras schoonspuiten met de hogedrukspuit, maar het gaat er niet af. Heeft iemand een tip hoe ik het zwart eraf krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
45.8K

Antwoorden (4)

Probeer dit eens van HG:

http://nl.hg.eu/products/show/id/54/terrastegel_reiniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een halve fles bleekwater in een gieter met vijf liter water, uitgieten en na een dag eens kijken hoe het geworden is. je zult verbaasd staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die tip met bleekwater is prima maar wel niet laten opdrogen. Best open vegen en even laten inweken, zo'n 30minuten en dan stevig opschuren met een harde veger.
Het voordeel van bleekwater is ook dat het ontsmet en nadien zo vlug niet meer vervuilt.
Veel plezier aan uw tuin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons wordt de groene aanslag ook zwart, deze verwijderen wij met groene aanslagreiniger van de Action, vroeger gebruikten wij die van HG, ook prima, maar die van de Action is net zo goed, maar stukken goedkoper.