Je zou het grind in een pan kunnen doen met water en dan uit kunnen koken. De vraag is alleen of de kleur er dan af gaat, maar ik weet niet wat voor siergrind het is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn buren gooien het eerst in een speciebak en doen het dan in een vergiet en spoelen het met groene aanslagreiniger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huur een betonmolen. Siergrind in de betonmolen doen, water erbij en water blijven sproeien. Het vuil gaat drijven en stroomt er dus uit. Door de wrijving tussen het grind wordt het nog schoner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Siska, zo hebben wij het ook gedaan. Ging perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik zit me nu wel af te vragen of de vraagsteller misschien het siergrind bedoeld, dat je wel eens in bloemvazen ziet !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vroeg me eerst ook af of het niet over een siergrindvloer binnenshuis ging, maar omdat de vraag bij 'Tuin' staat zal het wel over buiten gaan, denk ik :)
Bedankt voor het plusje carsch of eddijst :)
water en gloor ;) Goed laten inweken en dan met tuinslang er overheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schoonmaakazijn misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoge drukspuit