heeft iemand een oplossing voor het verwijderen van klaver? heb alle planten er uit gehaald en nog komt het terug

Toegevoegd na 4 minuten:
heb de tuin ook al helemaal omgespit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een geitje :D

Het beste antwoord

Kleinbladige klaver en daar heb je het denk ik over, is een vaste plant, die over de grond kruipt en overal waar het de grond raakt , worteltjes maakt.
Zie je dus weer klaver komen, dan zijn het nog restanten van de klaverplanten, dus even bijhouden en je bent er van af.
Klaver maakt in samenwerking met bacteriën zelf zijn eigen meststoffen om te groeien, heb je dus erg arme grond, waardoor je tuinplanten minder groeien, dan is het klaver altijd in het voordeel.
Daarom zie je het ook vaak in een verwaarloosd gazon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De plantjes met een riek eruit halen en het zand er af schudden. Dan de plantjes laten drogen en bij het grofvuil deponeren