Is een 18 liter (plastic) pot groot genoeg voor een autoflower cannabis plant?

Toegevoegd na 6 minuten:
Of zou een ronde plantencontainer (eigenlijk een emmer voor een plant) van 20 of 25 liter beter zijn?

Of, omdat het een autoflower is, iets rond de 8 liter?
Er zijn namelijk veel verschillende meningen.. zonder feiten..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Het beste antwoord

Er zijn veel verschillende meningen omdat het om een levend organisme gaat, bij de één lukt het prima in een pot van 18 liter en bij de ander niet en die denkt dan dat het aan de pot ligt

Zie de link hieronder, daar staat dat de plant relatief klein blijft, ik zou daaruit denken dat 18 l ruim voldoende moet zijn (maar ja, dat is een mening)

Maar als ik kijk naar de foto's en de potten die worden gebruikt denk ik dat ze allemaal nog KLEINER zijn dan 18 liter (ik denk zelf dat je met een "gewone" emmer (10 liter) al goed bezig bent
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige antwoord, en toch goed, daarom +10 :)