Waar koop ik een goedkope: slaapbank, witte tafel, tv? (Geen marktplaats of tweedehands.nl)??

Waar? hoe duur? geen marktplaats!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom geen marktplaats? de kwaliteit is daar dikwijls beter dan bij leen bakker of kwantum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ik daar al gekeken heb, ik wil geen rode bank, en ook geen creme witte met beschadiging erop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar...elke dag staan er weer honderden nieuwe p.s. ik heb nog twee zgan blauwe 2-zitters ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK WIL geen blauw, ik zoek een witte of zwarte

Het beste antwoord

Bij de IKEA.

Tweezitsbank/slaapbank 99,-
Witte tafel 16,-

Voor de t.v. moet je familie afgaan. Iemand heeft vast wel ergens een t.v. over. Anders wachten op een aanbieding bij Blokker of Aldi.

Toegevoegd na 8 minuten:
Neem me niet kwalijk, de tafel kost 16,95 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

misschien op een veiling of openbare verkoping van meubelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is tweedehands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor daar worden ook nieuwe meubelen verkocht, denk maar aan bedrijven die failliet zijn gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ok, misschien nieuw als een meubelzaak failliet gaat. Maar wie gaat nou zulke moeite doen (checken veilingdata, bezichtiging van de spullen op de lijst, etc.) om goedkope meubels te kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er op een veiling weinig bieders zijn kan op zo'n manier wel een dure meubelen voor weinig geld kopen.
IKEA vind je wel goedkope spulletjes, daarnaast even aanbiedingen in de gaten houden. Leen Bakker heeft soms ook leuke aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwantum.
O.a. Zit/slaapbank 100 euro.
http://www.kwantum.nl/meubelen/banken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit me aan bij de vorige reacties: Ikea en Leen Bakker, voor de laatste zou ik me opgeven voor de nieuwsbrief, zodat je telkens de nieuwe folder ontvangt, zij hebben echt hele goede aanbiedingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de firma Seats en Sofa's met garantie todh.