We krijgen onze gordijnen rails niet los hoe krijg ik die los? Zie foto?

Hallo we zijn niet zo handig. We krijgen onze roede steun om gordijnen op te hangen niet los.
Hoe krijgen we die los met wat voor gereedschap?

Picture for question
8 maanden geleden
in: Interieur
1.5K
ronron1212
8 maanden geleden
Parker schroevendraaier ze zien er wel beschadigd uit
wat heb je er meegedaan?
Utrecht
8 maanden geleden
Geen parker: Torx
Utrecht
8 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/torx-sleutelset-torx-schroevendraaierset-met-opbergband-9-delig/9300000006251660/?Referrer=ADVNLGOO002063-S--9300000006251660&gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkbBrdhHiu-hz9NrXxRoXRHSFZlt-sslPV-HgVdrWjRGJPjFgRG7l0xoC2rUQAvD_BwE
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 maanden geleden
En die zijn gemakkelijk te koop bij de plaatselijke bouwmarkt
Antoni
8 maanden geleden
@Utrecht, de link https://www.bol.com/nl/nl/p/torx-sleutelset-torx-schroevendraaierset-met-opbergband-9-delig/9300000006251660/ is al voldoende (lang) om de genoemde website terug te vinden.

Geef als eerste antwoord