Snoertje van de (accu-)oplader van de trippelstoel is kapot; wat te doen?

()Vrijdagmiddag ()onbekend waar gehuurd ()hulptroepen niet bereikbaar (voicemail); wat nu? Is een van de twee snoertjes aan de oplader, het snoertje van oplader naar stoel.
Categorie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
2.5K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Je zou het snoertje kunnen vervangen, of (laten) maken. In elk geval kunnen wij hier op afstand dat niet voor je doen. Als je normale hulptroepen niet bereikbaar zijn, kun je dan niet op zoek gaan naar andere troepen ? B.v. een elektronicazaak in de buurt, met een goede service ?

Antwoorden (1)

Vaak is een snoertje nog wel te repareren.
Hiervoor heb je een soldeerbout en soldeertin nodig.

Zoek de breuk van de kabel op en soldeer de eindjes van deze breuk weer aan elkaar.

Dat zou het probleem moeten verhelpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ozewiezewozewizewalla..etc. Je goede bedoelingen ten spijt, ik meldde niet voor niets dat het een snoertje betreft aan de oplader van de accu, dus niet standaard "een snoertje". Er is meer nodig dan wat je oppert.
Afgezien van de soldeerbout en soldeertin, zijn er nieuwe (minstens 1 van de 2) pinnetjes (?) nodig: afgebroken. Dus toch niet zo simpel, want het is niet zomaar te vervangen. Dan zou de hele acculader vervangen moeten worden en dat, heb ik begrepen, zijn geen kleine kosten, nog afgezien van de winkel, waar?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan is het dus een stekkertje en niet een snoertje.. Alleen een breuk in het snoer zou enkel met een scherp mesje/schaar en een stukje plakband tijdelijk gerepareerd kunnen worden. Een pinnetje kan vast tijdelijk vervangen worden door een paperclip.