bestaat er een aroma dispenser zonder snoer ?

Graag wil ik een aroma dispenser maar dan wel zonder snoer, ik ben al een tijdje op zoek en kom hele mooie aroma dispensers tegen maar altijd met snoer.

Het liefste wil ik dat er ook een lampje in zit.

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Je hebt ook aroma dispenser die met olie werken.
Dan heb je een bakje waar een waxinelichtje in zit, met daarboven een kommetje met water waar je een paar drupjes olie in doet.
Dit verdampt dan langzaam. Je moet het wel in de gaten houden dat het niet droogkookt.

Te koop bij elke grote tuinwinkel, ik heb ze bij Intratuin en Tuinland in elk geval gezien.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor je reactie! Deze heb ik al, maar ik wil toch graag over stappen op een dispenser.
Ritsuka
9 jaar geleden
wat versta jij dan precies onder een dispenser?
Misschien wil je een aroma dispenser die op een batterij werkt?
Die bestaan ieder geval wel.