Hoe vul ik een groot gat (10 bij 5 cm) in glasvezelbehang op?

Mijn kat heeft een gat gekrabt in mijn glasvezelbehang (ong. 10 bij 5 cm), direct boven het hoofdbord van mijn bed. De muur erachter is nog helemaal heel, alleen het behang is weggekrabt. De hele muur behangen is geen optie, ik wil alleen het gedeelte bewerken dat kapot is. Een behangband of fotobehang is wat mij betreft een optie, maar hoe kan ik dat het beste doen?
Ik weet bijvoorbeeld niet of je direct over glasvezelbehang heen kan plakken. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Antwoorden (1)

Als je het probeert te herstellen door bijvoorbeeld voorzichtig uitsnijden en stukje er weer inplakken en schilderen blijf je het toch altijd zien.
Ik geef je een tip met een glimlach.....
Eerst wat wij deden met een lelijke grijs/zwarte waterdruppel die uit oude schoorsteen kwam en over nieuw gestuukte muur naar net boven de bank liep en daar opdroogde.
Ik tekende er met zwart potlood 6 pootjes aan en nu lijkt het een spin die aan een draad omlaag zakt, veel lol bij bezoek.
Dus, maak van het werk van je poes een kunstwerkje, koop een lijstje bij Ikea, haal glas en achterkant we uit en hang voor het gekrabde behang, nu nog laten signeren door je kat.