mijn luxaflex hangt aan één kant laag als ik hem helemaal heb opgetrokken - hoe kan ik dit verhelpen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
24.8K

Antwoorden (4)

Dan is er een touwtje niet ok... Zorg dat alle touwtjes goed lopen en niet gebroken zijn of anderszins gevouwen of geknoopt of zo... Als alle touwtjes goed zijn, moet je luxaflex ok zitten... Controleer dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De touwtjes gelijk trekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal heeft een luxaflex 4 touwtjes. Kijk welke twee touwtjes corresponderen met de lage kant en trek deze strak tot de luxaflex weer gelijk hangt. Maak eventueel een nieuw knoopje om herhaling te voorkomen.

Lukt dat niet meteen: Laat dan de luxaflex helemaal naar beneden, tot hij helemaal uithangt.
Controleer dan de touwtjes en als die niet gelijk hangen, maak je het knoopje los en trek je ze gelijk. Daarna haal je de luxaflex omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is er een touwtje stuk, dit touwtje
vervangen.
Dit is wel een moeilijke klus.