waar kan ik de stof kopen die in een secretaire zit ?

zit op hetblad waar men op schrijft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2.3K

Antwoorden (4)

Dat is vilt. Dat kon vroeger bij fournituren winkel en soms een boekhandel gekocht worden. Nu zal je er waarschijnlijk voor naar een stoffenmarkt voor moeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is dat vloeiblad. Iets dat gemorste inkt opneemt. Daarvoor is het tenminste bedoeld.
Dergelijke vloeibladen zijn te koop bij zeer goede kantoorboekhandels. Vaak zitten ze in een lederen omslag, maar zijn ook als vervanging te koop.
Ivana
10 jaar geleden
De schrijfbladen van oude bureaus zijn van linoleum gemaakt. Maar dat voelt hard aan. In de laatjes zit inderdaad weleens vilt. Dat is geen gewone knutselvilt, maar dunner, fijner en met een gladde achterkant. Meestal groen of rood. Heb het er bij meubels opknappen weleens uitgetrokken. Ik zou een meubelstoffeerder of meubelrestaurateur in de buurt vragen. Misschien willen ze je wel een stukje verkopen.

Gewoon vilt kun je bij hobbywinkels kopen en dat kun je met textiellijm vastlijmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is plak vilt,waarschijnlijk nog wel te koop in zaken waar ze behang verkopen.
Is gewoon te koop in elke afmeting die je nodig heb.
burgos