Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke spaarlampen in een kroonluchter?

Binnenkort wil/moet ik de kaarslampen in de kroonluchter vervangen door spaarlampen. Ik zoek spaarlampen in kaarsmodel gelijkwaardig aan ca. 15 watt. Alle spaarlampen die ik zie hebben zo'n grote lelijke witte rand, sommige zelfs nog met de merknaam in koeieletters erop. Wie weet welke lampen mooi zijn in een kroonluchter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hele mooie 2,5 watt's ledlampjes van Philips in mijn tafellamp zitten. Ze geven sfeervol licht en hebben een soort druppelvorm. Ze zijn wel duur, maar je schijnt er een eeuwigheid mee te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn inderdaad mooie lampjes voor in mijn kroonluchter. Bedankt!

Andere antwoorden (3)

wij hebben in Duits;land bij de bouwmarkt Hellweg kaarslampen gevonden waar de lelijke witte voet gevormd was als onderdeel van de kaars. Die zien er heel netjes uit als je ze in een kroonluchter doet. We hebben 7 watt gekocht. Ze zijn wel wat sterker dus.

De IKEA heeft kleine bolletjes zonder zo'n blok er aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
en ook de kaarsen bij ikea
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn verschillende vormen van spaarlampen. Toevallig onlangs nog in de consumentengids gestaan, zie onderstaande link.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
bij de sligro groothandel hebben ze een display staan met Led lampen deze hebben ze ook in kaarsmodel Flame of wit.
zijn nog zuiniger dan spaarlampen en de aanschaf valt ook nog mee (7,50 ex btw p/st)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding