Witte leren stoel vuil geworden door rode jasje heeft afgegeven, hebben jullie een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

Probeer eens HG leerreiniger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een veilige manier om leer schoon te krijgen, is met Woolite!
Goed afspoelen met schoon water. Nog een keer goed afspoelen met schoon water, droogmaken en invetten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor leder bestaat er in de speciaalzaken een setje met een reinigingsproduct en dan een vernieuwer, ik denk wel dat u dan al u stoelen zal moeten doen.
Wenst u dat niet te kopen probeer eens met een beetje slaolie op een vodje om dat rood eraf te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt misschien gek maar probeer het eens met witte tandpasta. Lukt dat niet dan is leder reiniger goed. Ikzelf gebruik altijd die van Oranje, kost een euro of 8 en is (vaak) te koop bij de betere meubelzaken (zie foto van depauwroger).
Er is ook een speciale inktverwijderaar in een potje te koop van Oranje en dat is erg goed spul en krijgt er vrijwel alles af, ben wel voorzichtig want het is erg agressief en kan als je teveel gebruikt of te lang blijft wrijven de lak van het leer afhalen.
Gebruik een katoenen doek.