Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

onderkant deurstijlen zijn vies, wat nu ?

Door het poetsen van de vloer gaan de onderkanten van mijn wit geverfde deurstijlen steeds weer vies worden, (verf gaat af).Kan ik de stijlen van de grond tot 5-10 cm hoog met iets bekleden of bestaat er een soort verf dat goed tegen water en allesreiniger kan?
Dit ziet er nu zo onverzorgd uit. Graag een beetje advies.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
997

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat deden ze in de jaren '30 beter. In jaren '30-woningen hebben de deurposten vaak blokvormige delen aan de onderzijde van de deurpost. Deze werden vaak donker geschilderd. Ik heb nog gezocht naar de naam hiervan, maar ik kan het niet meer vinden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beste schuur je de deurstijlen,en verf ze met hoogglans lak.
Dat is het allersterkste,en wat ook belangrijk is?regelmatig schoonmaken,dan hoef je niet zo hart te poetsen.
Vraag is in de verfwinkel of er nog een sterkere lak is dan hoogglans.
Suc6
(Lees meer...)
burgos
11 jaar geleden
wat je zou kunnen doen is de deur er uit lichten en de deurstijlen opschuren en een paar keer verven (grond en lak) en dan je er weer even tegenaan met keurig geverfde deurstijlen. misschien heb je nog een restje staan ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
waarom de deur eruit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan kan je er goed bij, om het hele zaakje netjes te kunnen opschuren en verven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding