Welke onderdelen heb ik precies nodig om gewone gordijnen om te vormen tot rolgordijnen. Waar zijn die te koop (in Belgie) of online? Dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je daar een werkbeschrijving van?
Want dat lijkt me wel heel leuk om te maken!

Antwoorden (1)

Dat lijkt me nogal een klus. Ik denk dat je het goedkoopst uit bent, als je gewone rolgordijnen koopt en dan de stof vervangt. Zeker als je een aanbieding afwacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik idd doen indien het over slechts 1 klein raam ging, maar het betreft 5 ramen van 200x250 dus behoorlijk veel stof te vervangen.