Bestaan er andere soorten rolluiken?

Onze rolluik is vaak kapot? We willen geen elektrische dus bestaat er iets anders dan een rolluik dat ook je raam beschermt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (4)

Er bestaan vele soorten rolluiken bijrolluikenopmaat.nl kunnen ze je vast verder helpen. Je kunt voor rolluiken ook terecht bij vestigingen van Hubo, Karwij, Praxis en Gamma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ons rolluik dat met een band open of dicht getrokken kan worden, is nu ruim 20 jaar oud en heeft het altijd nog gedaan.
Electrisch is eigenlijk volkomen overbodig en storinggevoelig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Behalve als je zeer oud bent, met de nadruk op zeer.
In bejaardenhuizen worden alle mechanische rolluiken vervangen door elektrische. Mensen die de kracht niet meer hebben voor een mechanisch rolluik zijn daarbij gebaat.
Al zit ik zelf niet in zo'n knuffelhuis, ik kom er wel erg vaak (zusje) en zie het positieve effect.
Gelukkig Ed is dit ook jouw wereld nog niet. Plus voor je positieve instelling.
Natuurlijk bestaat er iets anders dan rolluiken.
Terug naar de blinden die u 's avonds kan dicht maken.
Vind ik persoonlijk veel mooier maar ja niet meer modern hé.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind 'shutters' erg mooi, maar dat staat alleen leuk bij een 30er jaren woning. Bij nieuwbouw is het misplaatst.
Ivana