Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze klok ook in Nederland webshops te koop?

Ik wil deze klok in nederlandse webshops kopen en niet ebay martkplaats of buitenlandse winkels ik wil niet voor 10-20 euro bestelkosten betalen voor een ding iemand die weet waar je deze klok kunt kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
627
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestelkosten? Wat zijn dat? Ik ken aanschafkosten en verzendkosten, maar verder niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verzendkoste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook kunnen proberen om deze wijzerplaat als afbeelding op internet zelf op te zoeken, af te drukken op licht karton en het op een goedkoop klokje te zetten. Wijzers kunnen er meestal afgeschroefd worden, zodat er een nieuwe wijzerplaat achter gezet kan worden. De afbeelding moet te vinden zijn, ook zonder de wijzers. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En jij denkt dat Marktplaats en ebay verzendkosten rekenen, en een webshop niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil een webshop in nederland ik zeg neit dat ik geen bestelkosten wil ik bedoel met de bestelkosten het buitenland doe die bril ff op?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan hem altijd nog voor je laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding