Welke dingen zal je moeten aanschaffen als je voor het eerst op jezelf gaat wonen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je gisteren toch ook gevraagd? Als je in je e-mail kijkt dan staan daar PRECIES dezelfde antwoorden als die je vandaag krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je slim bent laat je zoveel mogelijk mensen weten dat je op jezelf gaat wonen en nog niets hebt.
Voor je het weet duiken mensen hun kasten in en heb je al een halve uitzet bij elkaar.

Het beste antwoord

Houd gedurende de komende week eens bij welke dingen je allemaal aanraakt. Zet die op een lijst, en je hebt een goede basis van wat je nodig hebt.

Om alvast een voorzetje te geven:
--  Borden, glazen, mokken, kommen, bestek.
--  Pannen, onderzetters, overig kookgerei.
--  Bed en beddengoed.
--  Handdoeken, theedoeken.
--  Stoelen, tafels, kastjes, overige meubels.
--  Prullenbakken, afvalbakken.
--  Vaste lampen, schemerlampen.
--  Stofzuiger, stofzuigerzakken, stoffer en blik, stofdoek.
--  Huishoudfolie, aluminiumfolie, afvalzakken, vuilniszakken.
--  Schrijfgerei, plakband, schaar.
--  Alles wat je in bad of onder de douche gebruikt.

En als je je nieuwe stekkie nog moet opknappen:
--  Verf, kwasten, rollers, oude kleding, schuurpapier, enz.

Toegevoegd na 10 minuten:

Het allerbelangrijkste vergeten:
--  Koffie-apparaat!!!

En verder nog:
--  Fluitketel of waterkoker.
--  Pannenlappen en ovenwant.
--  (Combi)magnetron en/of oven.
--  Voorraadbussen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Alles wat ze bij de ikea verkopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,werk je bij Ikea?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, maar de vraag is zo "generiek" dat alles wat ze bij de ikea verkopen een antwoord op zijn vraag is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit wel een vorm van waarheid in. De min is in ieder geval niet van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig maar :P Laat ze maar lekker minnen. Hij heeft precies dezelfde vraag gisteren of eergisteren ook gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, moest erg lachen om dit antwoord. Ik zie er wel de waarheid in trouwens...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O die heb ik dan over het hoofd gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vraag is kennelijk verwijderd. Op zich ook wel logisch. Je kunt alles wat ze verkopen bij de ikea, gamma, etc wel gaan opnoemen en dan nog is het niet een volledig antwoord.
Alles wat je alledaags gebruikt. Bed, koelkast, computer bureau? Begin langzaam en bouw op wat je allemaal nodig zult hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je de bron van een hele lijst en natuurlijk hoef je niet alles te kopen wat daar op staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestek
servies
pannen
handdoeken
theedoeken
beddengoed
meubels
witgoed

En de rest komt in de loop van de tijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meubels,keukenspullen,handdoeken,gordijnen enz.
Ik kan je aanraden om eens langs de kringloopwinkel te gaan.Hebben ze vaak hele leuke dingen voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rommelmarkten van kerken bejaarden huizen en verenigingen zijn meestal het goedkoopst en hebben vele goede dingen te koop van mensen die overleden zijn of kleiner gaan wonen
voor redelijk weinig geld , kijk op internet of krant waar in jou buurt een dergelijke verkoop is, dat is altijd de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je eigen moeder vragen, die weet wat belangrijk is en hoeveel je nodig hebt...!!!