Mogen twee kleine koelkasten op elkaar gestapeld worden?

Wij hebben namelijk een erg kleine keuken in onze studentenhuis en er staan meerdere "kleine" koelkasten. Het zou erg veel ruimte besparen om er twee op elkaar te zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
15K

Antwoorden (5)

Ik zou ze niet direct op elkaar plaatsen, want bij het open en dicht doen, kan het gaan verschuiven en bovendien moet een koelkast waterpas staan.

Je kunt het beste een plant er tussen leggen of aan de muur bevestigen en daar de andere koelkast op plaatsen.

Toegevoegd na 7 minuten:
plant, moet natuurlijk PLANK zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een koelkast en een vriezer boven op elkaar zetten, dus waarom twee koelkasten niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies :)
Als je twee koelkasten op elkaar wilt zetten is dat geen enkel probleem.
Een koelkast moet gewoon een beetje waterpas staan.omdat dan de deur beter dichtvalt.

Al zou je je 3 koelkasten boven op elkaar zetten,,het werkt allemaal,,en maakt niks uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel maar leg leg er wel een stevige plaat ertussen .
Omdat de bovenkant van de koelkast niet erg stevig is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De trailers die uit Italie komen vervoeren ze tot 4 hoog.
(tafelmodel)
De onderste stelt u waterpas af en de bovenste ook,
maar met demping rubbers er tussen tegen het verschuiven.
Met een opstapje is 3 hoog nog te doen.