Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vaak lukt dat wel. Doe het wel luchtig en met wat humor en blijf vooral altijd netjes en correct. Je merkt het snel genoeg of er over de prijs te praten valt of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

niet geschoten is altijd mis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alltijd doen, meestal lukt het je wel om wat van de prijs af te krijgen of anders (als dat niet lukt) te praten over gratis bezorging. En goed kijken naar de tafel he, misschien zit er toch ergens een krasje op een poot?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het proberen. Bij de Ikea is de kans nul, maar bij een andere meubelzaak werkt het nog wel eens.

Tip: Mocht je het in de vorm van een kadobon krijgen, koop er dan meteen iets leuks van. De meubelzaak waar me dit gelukt was, ging meteen daarna failliet en mijn kadobon was niet meer geldig. Ik voel me bijna schuldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen kan altijd. Maak het de verkoper gemakkelijk om positief om je vraag te reageren door een goed (origineel of zielig?) verhaal er bij te maken.Motiveer het door jou aangeboden bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding