Hoe krijg je waterproof mascara vlekken uit witte handdoeken?

iemand een tip?

Toegevoegd na 11 uur:
bedankt voor jullie antwoorden, ik slag eens aan de slag gaan met jullie tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Met olie.
Hoe je dan die olievlekken eruit kan krijgen... Dát weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oma's schoonmaak-tips:"
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1830046.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe er schout op even in laten werken en gewoon wassen, dan is t weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst olie en dan wasbenzine, daarna in de wasmachine en het is weer goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat prima met een papje van zo'n oxi-product, ook de b-merken werken uitstekend!
Even het papje een uurtje op de vlek in laten werken en dan gewoon in de was doen.