Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zusje morst net tomaten/groentensoep op de bank. Heeft iemand tips om dit te behandelen?

Moeders is nu in de weer met biotex en sop, ondertussen mopperend dat dit er nooit meer uitgaat. Klopt dit, of is er een speciaal middel/speciale manier om het er in elk geval een beetje uit te krijgen?
Bedankt, ook namens mijn moeder ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon goed deppen met een sopje van water en afwasmiddel en dan goed laten drogen...

Vooral niet wrijven over de vlek...

Anders een tapijtreiniger huren bij de Gamma, ofzo en even de vlek goed behandelen met een speciale tapijtreiniger...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt speciale meubel hulpstukken die een stuk kleiner zijn... Een tapijtreiniger werkt in principe hetzelfde als een stofzuiger. Met het enige verschil dat je iets meer geduld moet hebben. Water is nu eenmaal zwaarder dan stop...

Andere antwoorden (2)

Melk uit koelkast.

Toegevoegd op 17-05-2009 19:08:20
(iets gevonden enige ondersteuning:
Als ik een vlek in kleding heb zet ik het kledingstuk in een emmmer met melk. En dat help heel goed. Daarma in de wasmachine en de vlek is eruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens de combo Vanish Oxy & ouderwetse Ossegalzeep.

Toegevoegd op 17-05-2009 18:58:56
En anders blijk roestverwijderaar (hoe gek dat ook moge klinken) te helpen tegen tomatenvlekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding